#hikingturkey

Photos and Videos about #hikingturkey

(@treking_karia)

9 Days 19 Hours Ago

İç Karia’da Latmos’un zirvesine Tekerlek tepeye doğru ilerlerken Sakarka köyünden dostlarla karşılaştık. Hem mola verdik hem latmos’ta yaşam hakkında sohbet ettik.#latmos#latmosdağı#bafalake#bafagölü#kariayolu#cariantrail#hiking#tekerlektepe#nomad#mountainpeople#hikingturkey#trekkingturkey#

(@lelegler)

16 Days 15 Hours Ago

Gölköy hurmasını bilirmisiniz? Önemle belirtiyoruz: Lelegler ticari bir oluşum değildir dolayısıyla; tur, ulaşım, yiyecek, içecek, spor malzemesi satmaz. Biz arkadaşlarla gidiyoruz sizde gelebilirsiniz yürüyüşleri yaparlar. Kendi sorumluluğunu alan herkes bu yürüyüşümüze katılabilir. Sizi, tıbbi geçmişinizi ve acil durumda ulaşılmasını istediğiniz kişilere ulaşabilecek güvendiğiniz bir arkadaşınız ile yürüyüşe katılmanızı öneririz. yürüyüşler istanbul saatine göre belirtilen saat ve dakikada başlar geciken katılımcıların gecikme sebebi yürüyüşün belirtilen saat ve dakikada başlamasını engellemez. Yürüyüşlere katılabilmek için: yürüyüş başlangıcından 12 saat önce @lelegler instagram hesabından bizlere bilgi vermeniz gereklidir. Yürüyüşlerimiz güvenlik sebebi ile minimum 3 maximum 9 kişi ile sınırlıdır. Yürüyüşe gelirken yanınıza yeterli su yiyecek ilaçlarınız ufak bir fener ufak bir çakı almanızı uygun giyinmenizi minik bir sırt çantası kullanmanızı öneririz. Biz hızlı tempo yürümeye, mola vermeden terimiz soğumadan turu bitirmeye çalışıyoruz ancak düşük tempo yürüyüş yapan katılımcılar bölgede daha uzun süre zaman geçirebilirler. İptal ve değişiklik: yürüyüş ile ilgili iptal, tarih değişikliği, lokasyon değişikliği gibi bilgiler @lelegler instagram hesabından duyurulmadığı sürece yürüyüş yapılacak demektir. Lütfen hava durumunu soran, hava durumunu bildiren, çamur olmaz mı, tur iptal mi, çıplak ayakla gelinir mi? gibi mesajları özelden ve genelden göndermeyiniz. #mugla #mugla #bodrum #golkoy #drone #photooftheday #hike #photo #picoftheday #pictureoftheday #nofilter #love #amazing #life #lifestyle #instagood #instagram #instadaily #instamood #video #travel #sky #sunset #nature #friends #selfie #hikingturkey #tbt #sea #beach @mustafamunlu @lelegler @woodrum_

82 dakikada 4260 metre yürüdük 142 metre tırmandık iyi yaptık :) Önemle belirtiyoruz: Lelegler ticari bir oluşum değildir dolayısıyla; tur, ulaşım, yiyecek, içecek, spor malzemesi satmaz. Biz arkadaşlarla gidiyoruz sizde gelebilirsiniz yürüyüşleri yaparlar. Kendi sorumluluğunu alan herkes bu yürüyüşümüze katılabilir. Sizi, tıbbi geçmişinizi ve acil durumda ulaşılmasını istediğiniz kişilere ulaşabilecek güvendiğiniz bir arkadaşınız ile yürüyüşe katılmanızı öneririz. yürüyüşler istanbul saatine göre belirtilen saat ve dakikada başlar geciken katılımcıların gecikme sebebi yürüyüşün belirtilen saat ve dakikada başlamasını engellemez. Yürüyüşlere katılabilmek için: yürüyüş başlangıcından 12 saat önce @lelegler instagram hesabından bizlere bilgi vermeniz gereklidir. Yürüyüşlerimiz güvenlik sebebi ile minimum 3 maximum 9 kişi ile sınırlıdır. Yürüyüşe gelirken yanınıza yeterli su yiyecek ilaçlarınız ufak bir fener ufak bir çakı almanızı uygun giyinmenizi minik bir sırt çantası kullanmanızı öneririz. Biz hızlı tempo yürümeye, mola vermeden terimiz soğumadan turu bitirmeye çalışıyoruz ancak düşük tempo yürüyüş yapan katılımcılar bölgede daha uzun süre zaman geçirebilirler. İptal ve değişiklik: yürüyüş ile ilgili iptal, tarih değişikliği, lokasyon değişikliği gibi bilgiler @lelegler instagram hesabından duyurulmadığı sürece yürüyüş yapılacak demektir. Lütfen hava durumunu soran, hava durumunu bildiren, çamur olmaz mı, tur iptal mi, çıplak ayakla gelinir mi? gibi mesajları özelden ve genelden göndermeyiniz. #mugla #mugla #bodrum #gumusluk #drone #photooftheday #hike #photo #picoftheday #pictureoftheday #nofilter #love #amazing #life #lifestyle #instagood #instagram #instadaily #instamood #video #travel #sky #sunset #nature #friends #selfie #hikingturkey #tbt #sea #beach @mustafamunlu @lelegler @woodrum_ @djiglobal @djiturkiye