#straycats

176,913 posts tagged with #straycats

Photos and Videos about #straycats

trashberry
(@tokojahat)

4 Minutes Ago

Dijual Sex Pistols - Kiss This Rp 50 Ribu PIL - That What Is Not Rp 50 Ribu Stray Cats - Blast Off Rp 80 Ribu Pretty Boy Floyd - Leather Boyz With Electric Toyz Rp 80 Ribu Metallica - Kill Em' All Rp 90 Ribu Anthrax - State Of Euphoria (Import Singapore) Rp 90 Ribu #tokojahat #jualkaset #jajanrock #cassetteigclub #cassettetape #kasetpita #thesexpistols #publicimageltd #straycats #prettyboyfloyd #metallica #anthrax

The Stray Cats are celebrating their 40th anniversary with a new album and tour this year. We'll celebrate by doing a "Cats Countdown" later in the year by playing the Top 5 of YOUR favorite Stray Cats tunes. Let us know your favorite and we'll tabulate the answers and spin the top 5 later this year. #rockabilly #straycats #briansetzer #leerocker #slimjimphantom #40thanniversary #catscountdown #rockabillynblueshour #jamminjamesriley

⚔🛡⛓🐾Breathing in the winds of war. Victorious desire deep inside. To chaos we are bound. Feral and Stray Warrior Cats born to stride. Ride with splendor for the war. In The Name Of Feral and Stray Warrior Cats, On Pride We Fight !!!🐾⛓🛡⚔ #cat #cats #kitten #kittens #feralcat #feralcats #straycat #straycats #kucing #kucingkampung #kucingkampungkeren #kucinglucu #funnycat #funnycats #brutalkittens #darklordcat #sukakucing #catslover #catlover #catlovers #ig_world_cats #cats_of_world_ #cats_ofinstagram #catsofinstagram #catsaremetal #catsaremetaltoo #metalcat #metalcats #rockorockercat #rockorockertheaggressor

Miss Mjau
(@missmjaus)

24 Minutes Ago

Fredag ♥️💯

STRAY CATSのロシア盤CD...♪*゚ これ凄いのが MP3で収録されてて 1枚に300曲ぐらい 収録されてます しかもロシアでは 正規のCDショップとかで 普通に売られてるらしいです(笑) #straycats #ストレイキャッツ #ブライアンセッツァー #リーロッカー #スリムジムファントム

廃坑になった島。なぜこんなにたくさんの猫がいるのか。昔からここで食堂を営むおばあさんに聞いた。 「廃坑になったあと、急にいっぱい猫が出てきたの。島を離れるとき、置いていったんじゃないのかね」 その末裔たちが、暮らしている。 #池島 #炭坑の島 #野良猫 #猫 #猫写真 #ねこ部 #猫のいる暮らし #ikeshima #coalmineisland #straycats #neko #nagasakicats #catstagram #fujifilmxt1#fujifilm_xseries

楽譜が届いた。アップライトベース直だと難しそうなので、先ずはlespaul bassで完コピしてからアップライトベースに移ろうかな。 とてつもなく楽しい😊 #straycats #bass #neorockabilly #ベースが超おもしろい

"Hey, can you take me home?" 🐈 #savestraycats #straycats #straycatsofinstagram

Dari kecil aku suka bgt sama hewan terutama kucing, tp ibuku setakut itu sama kucing (yg kalo liat aku megang kucing dia smpe teriak2 gt!) jd ga pernah diizinin melihara kucing, tp nekat melihara hamster, ayam sama kelinci tp umurnya cuma bertahan berapa tahun . . Sampe tiba2 munculah stray yg suka tidur di teras rumah, si alm topan, komeng dll. Awalnya gemes krn mereka suka tidur di motor yg ada di teras. Akhirnya sering kasi makan. Dan entah sejak kapan mulai rame krn aku dan adeku sering kasi makan dan kucing2 ini mulai jinak pdhl awalnya slalu kabur dan gamau dipegang sampe akhirnya slalu pengen masuk rumah. Itupun ibuku masi suka marah tp ngizinin ngasi makan di teras. . Lupa sejak kapan tiba2 kucingnya jd banyak krn muncul Ibu kucing yg suka tiba2 bawa anak 😂 dan akhirnya kucing2 ini mulailah menjadikan rumahku sebagai tempat makan mreka dan akhirnya ibuku mulai rajin beliin ikan tongkol di tukang sayur buat kucing dan juga df krn kalo gak lauk di rumah bakalan abis buat ngasi makan kucing trs hahaha . . Jd kucing2 stray ini klo rumahku kebuka pintunya lgsg mau masuk. Dan ibu suka marah2 tp ga pernah jahatin mreka cuman teriak2 aja jd kucingnya pada takut dan ngerti, klo diomelin ibu pada diem ga berani macem2 pdhl klo ke org rumah yg lain smuanya manja bgt. Jd kucing2nya tu ngerti klo ibu ga suka didketin dan jdnya nurut gt loh. Sampe akhirnya mulailah kitten2 terserang virus panleu dan aku dan adeku mulai bawa ke dokter. Awalny ibuku heran ngapain sih kucing aja dibawa ke dokter dan biayanya mahal. Tp pas mreka sakit ibu jg ngebiarin aku ngerawat mreka di dlm rumah walau kdg suka ngomel jg. Dan pas 4 kucing stray ini mati krn virus ibuku ikut sedih juga . . Smpe akhirnya ada yg naro cimong di teras rumahku, bkn sodara dr kucing2 yg biasa dirumah. Krn masi kecil bgt dan di luar lg ada virus panleu akhirnya nekatlah merawat cimong di dlm rumah dgn alasan kasian, walau ibuku ga setuju HAHAHA stelah melewati proses panjang, awalny mau diadopsikan ke tmn dan akhirnya kami smua gak tega, cimong boleh jd kucing rumah😊 . . #sicimong . . #storyofcimmy #kucinglokal #kucingkampung #straycats #kucingjalanan #likesforlikes #adoptdontshop #prosteril #catlovers

BACA & PAHAMI SEBELUM ANDA LIKE #repost @ameowliazagita • • • MENGAPA MAMI MENOLAK DENGAN KERAS UNTUK MENGIKLANKAN ADOPSI KUCING RAS YG BELUM DISTERIL??? . Kmrn sepulangnya dari acara Workshop bersama Dinas, seorang Ibu menyapa Mami ramah sekali "Hallo, Maminya Bambang..." . Ternyata dia ingin dibantu mengiklankan open adopsi anak" bulu...3 jantan (salah satunya Ras) dan 5 betina...Semuanya belum disteril... . Mulailah Mami mendongeng panjang x lebar disaksikan oleh Mami Mona @preciouspets777 & @syara.id tentang mengapa Mami TIDAK MAU MEMBANTU mengiklankan Adopsi Kucing Ras yg belum disteril...??? . Kucing Ras...Terlahir Rupawan, diberi Allah anugerah tampilan yg INDAH... . Jika jatuh ke tangan Manusia yg serakah, keINDAHan nya akan jadi MUSIBAH... . ***Kucing Ras yg belum disteril, jatuh ke tangan Breeder (Peternak Binatang) akan menjadi mesin uang...Dipaksa kawin-lahiran berulang" menghasilkan keturunan untuk dijual... . ***Kucing Ras yg belum disteril, jatuh ke tangan Manusia yg hanya mementingkan gengsi...Ketika sakit/tua/tidak indah lagi, akan berakhir menggelandang di jalanan, bahkan mati... . Mami sih OGAH, ikut berkontribusi memberikan sebentuk Nyawa ke tangan yg SALAH... . NINO anak kami @wonderwowmen ditemukan pada bulan Juni 2018 kemarin, sedang menggelandang jaya, malnutrisi dan penuh jamur (scabies) di depan sebuah petshop di daerah BSD... . Nino sempat dirawat di klinik selama seminggu untuk memulihkan kondisinya...Setelah itu, hingga sekarang, Nino tinggal bersama kami @wonderwowmen... . NINO adalah wujud nyata donasi dana yang telah teman" salurkan ke : BCA : 604 1627 368 (Mona Thio) PAYPAL : 3wonderwowmen@gmail.com . KeINDAHan NINO itu terbentuk dari donasi makanan yg telah teman" kirimkan ke : Amelia Zagita Toko Deartz Print Jalan Taman S Parman Kios JB17 Grogol Jakarta Barat 11440 (Samping Kampus Tarumanagara 1) Telp 087873054777 . Salam WonderWOWmen ❤❤🐱 @ameowliazagita @preciouspets777 @ruffus.co #ninoww #wonderwowmen #bebeck #beauty #dekuty #masbambang #mbaksri #dek riri #straycats #kucingkampung #kucing #cats #catslover #instadaily #like #adopsijanganbeli #prosteril #kucingras #adoptdontshop #opendonasi #tenyearschallenge #10yearschallenge

Bikin nyaman Momogi sebisa mungkin, alhamdulillah dia kyknya dah dapet spot nyamannya di bawah meja setrika dg kasurnya Ginger. Gpp ya Ginger, insyaa Allah nanti mommy ada rejeki lg beliin kasur baru buat kamu #cat #catsofinstagram #catloversclub #catworld #straycats #catlife #catstagram #catphoto #catslife #pet #kucing #kucingindonesia #kucingku #kucinglovers #kucingjakarta #pecintakucing #kucingdomestik #duniakucing

Reposted from @sinop_dikmen_canlarim - Çamlık Bölgesi Mama desteği vermek isterseniz, ➡️patifood /Dikmen Canları ➡️ormanamama/Sinop Dikmen Canları ➡️biravucvicdan/Sinop Dikmen Canları ➡️petbesinleritr/Sinop Dikmen Canları Temizmama.com için Adres:Kırçal mah.Ormancı cevdet cad.Kalataflar apt.No 50 kat 2 daire 5 Sinop/Dikmen . Please help us,i try to help a lot of stray dogs and cats.but most of dogs need treatment immediately and that's not all because of food ;in winter months they need more food so if you want to support please send me dog and cat food,in this town unfortunately i am the only one as a volunteer so it is very hard as you know "GoFundMe"the link is available on the profile. PayPal, sukrunenem88@gmail.com . #cat#cats#cats_of_instagram #catsofinstagram #dog#dogs#köpek#kedi#turkey#dogs_of_instagram #animals #helpanimals #adopt #shelter #helpdogs #helpstrays #helpstraydogs #straycats #helpme #adoptdontshop #world #dogsofinstagram #instadog #animalrights#foster#fosterdog#donate #donatenow#satinalmasahiplen#sokakköpekleri

#straycats #straycatstrut 1983 UK 12" #aristarecords pressing with two live cuts on the B-Side. This was released to promote the compilation album Built for Speed which was tearing up the charts in the US. #rockabilly #briansetzer #builtforspeed #albumoftheday #okitsmoreofasinglethananalbum #recordcollection #nowspinning #onmyturntable #vinyl #vinylgram #vinyligclub #vinyljunkiesunite

c_usana
(@c_usana)

2 Hours Ago

พา #แมวมงคล ไปตัดไข่ ไม่ได้อยากให้เธอเจ็บหรอก แต่มันจำเป็นหนอ #cat #blackcat #แมวถุงดำ พี่ชาย #แมวถุงเท้า #แมวดำ #แมวจร #straycats #straycat #lovecats

Back to the Roots @straycatsmusic @briansetzer59 @officialslimjimphantom @straycatleerocker @columbiahalle_official #rockabilly #concert #backtotheroots #rocknroll #columbiahalle #july #straycats #feelingyoung #heros #anticipation #berlin #countmein #thebest #myheros

Tickets bought!!! We're gonna rock this town 😻🎶 #straycats #rockabilly

🎉🎉 Stray Cats are coming to Munich in July and I bought tickets the very second I could - just now. This makes me so, so happy today 🤗🤗 can't wait! . #straycats #briansetzer #concert #reunion #concerttickets #rockabilly #rocknroll #munich #zenith #realmusic #musiclover #lovemusic #happiness #musicmakesmehappy #cantwait #bestnews #konzert #münchen #hurra

vence
(@venzce)

3 Hours Ago

#drontalcat utk kucing stray kesayangan☺ #bayeranimalhealth #straycats #minumobatcacingbiarsehat

Menang live quiz from Catzonia! Thank you @catzonia.shahalam !!! You guys rawk! ♥️♥️♥️🥰🥰🥰🐾🐾🐾 • • #miko19 #rora19 #oyen19 #straycats #cat #cats #catsagram #catstagram #kitten #kittens #pet #pets #pencintakucing #animals #petstagram #petsagram #photooftheday #ilovemycat #instagramcats #nature #catoftheday #catsofinstagram #kucingmalaysia #lovekittens #adorable #catlover #instacat #lovekittens #uteh19 #jovi19 #etam19

‪そらまめ&こなす兄妹、‬ ‪ふたり一緒にお声がかかりました(*´∀`)‬ ‪20日にお届け予定です。‬ ‪仲良くトライアルよかったね✨‬ ‪@大宮日進店‬ ‪#ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集‬ #トライアル#仲良し#兄妹#茶白#クリーム#グレー ‪#cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats‬

Nasib kucing terlantar tidak punya rumah, masuk rumah orang diusir, jadinya dimasukan dirumah saja. Sudah beberapa kali denger kabar mereka dipisahkan dr induknya tp kuasa Allah mereka berkumpul lagi. Sebenernya mereka 3 bersaudara tp gak tau yg satunya kemana induknya lagi mencari #kucing #anakkucing #catslovers #kucinglovers #cats #kucingjalanan #straycats #고양이

ミケ女子のさくらちゃんと 甘えんぼの千里ちゃん。 母娘ではありませんが、 ふみふみチュッチュしています(*´∀`) @大宮日進店 #ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集 #cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats

こんにちは!Imixです🐱 . 今日紹介する商品です! ブライアン•セッツァー率いるネオロカビリーバンド「STRAY CATS」のロゴプリントが施されたハンドバッグ👜💕 . ピンクと白の水玉模様、裏表にロゴがプリントされていて、可愛らしいデザインになっています😍 本体上部はダブルファスナー開閉式、内部はサテン地でファスナーポケットとオープンポケット(大•小)が付いているので、ちょっとした小物を入れておくのに便利です💁‍♀️✨ . 取り外し可能なクロスボディストラップ(長さ調節可能)付きでショルダーバッグとしても使える2wayタイプ🤩♥️ . 横幅(下部): 23㎝ 高さ(本体部分): 約19㎝ マチ: 約10㎝ . ファンにはたまらない商品ではないでしょうか😘 ぜひお買い求め下さい‼️ . . #北海道 #北見 #imix #雑貨 #雑貨屋 #アメリカン #ストレイキャッツ #ロカビリー #ロック #ブライアンセッツァー #バッグ #ファッション #ショルダーバッグ #2way #ベティちゃん #ハーレーダビッドソン #ムーンアイズ #フィリックス #ファッション #コーデ #ハンドバッグ #straycats #fashion #handbag #rockabilly #briansetzer

lake128
(@lake128)

6 Hours Ago

还记得8个月前捡的流浪猫兄妹吗?后来分别找到了新家过上了幸福的生活,昨天看到它们的近照不要太惊讶!猫大十八变啊!谢谢它们的主人能照顾的这么好!多么幸运遇到了好的主人!特地找到小时候照片来对比一下🥰🎉🐈🐈👍👏💪✌️#luckycats#straycats#cats#catsofinstagram#beforeandafter#8monthsago#catbeforeandafter#

I like my Netflix with subtitles. How about you? Watching The Crown with the meowmy while she folds her freshly washed (and now with my hair) clothes. I am the only cat here who likes to watch shows on TV or ipad. Am I weird? 😸 Ninja . . . #cats #kyusikats #gato #catlife #m uning #catcarephilippines #pusa #catsofinstagram #instacat #meow #furball #kitties #adoptdontshop #domesticcats #puspin #straycats #catoftheday #kitty #catsagram #spayed #neutered #responsiblepetguardianship #ninjathekyusikat

‪お外が気になって仕方ないお砂ちゃん‬ ‪(*´∀`)‬ ‪何度も何度もチェックしています✨‬ ‪@大宮日進店‬ ‪#ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集‬ ‪#cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats‬

‪仲良し兄弟の、おじろ&みみじろ。‬ ‪一緒にお声がかかりました(*´∀`)‬ ‪27日にお届け予定です。‬ ‪がんばろー‼️✌🏼️‬ ‪@大宮日進店‬ ‪#ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集‬ ‪#cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats‬

買ってしまった…🌝🌚 …shunさんの影響かな🎸😎 * #straycats #elvispresley #eddiecochran #chuckberry #somethingelse #sexpistols

‪あさっての日曜日、20日は、‬ ‪島忠江東猿江店さまで‬ ‪ネコちゃん譲渡会です✌🏼️✨‬ ‪ぜひぜひ〜✨✨‬ ‪ねこかつポーズのしゅるちゃん(*´∀`)‬ ‪@大宮日進店‬ ‪#ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集‬ #島忠#譲渡会#島忠江東猿江店#猿江#江東区 ‪#cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats‬

#repost @kniqhtfallrescuenetwork • • • • • Reposted from @teamfridafries - PLEASE SHARE, HELP AND SUPPORT! Repost @bronxstraycats with @make_repost ・・・ This is the face of a cat trying to survive in the streets. He is cold, hungry, thirsty and living a miserable life. Please people: SPAY AND NEUTER YOUR PETS and DON’T LET THEM ROAM IN THE STREETS! We will try to rescue/trap him as soon as we can. 💔 . We depend on the donations you guys send us. We can’t afford to feed all these cats without your help. If anyone would like to send us wet/dry food, L-lysine supplement, plates or gloves please click the link on our bio and then click where it says ‘Stray Cats Amazon Wish List’. Thanks in advance! 💕 . #feedingtime #straycat #straycats #feralcat #feralcata #colonycaretaker #coicommunity #communitycats #crazycatlady #tnr #trapneuterreturn #trapneuterrelease #trapneuterreturntosavelives #spayandneuteryourpets #spayandneuter #meow #whiskers #paws #purr #toebeans #hazeleyes #gingercat #ilovegingercats #bronxstraycats #teamfrida - #regrann

-NUTT-
(@nut.cmp)

7 Hours Ago

แมวจร collection ณ อียิปต์ part 2 ไปไหนก็เจอแต่แมว 😂 #straycats #egypt

-NUTT-
(@nut.cmp)

8 Hours Ago

แมวจร collection ณ อียิปต์ part 1 🐈#straycats #egypt

I saw about 8 stray cats on my hike/run today, but this one was by far the most elegant and beautiful. #cat #cats #straycat #straycats #catsofinstagram #cats_of_instagram #catstagram #catlover #catsofhongkong #hkcat

🐈 Iz our TV time!

マレーシアのクアラルンプールキャット&マラッカもぐもぐキャト&ボルネオ島のキナバル自然公園すやすやキャット。 #野良猫 #straycats #世界の猫シリーズ #cat #malaysia #malasiancat #マレーシア #マレーシア猫

Petcetra
(@petcetra)

8 Hours Ago

The most crucial part about our upcoming NO HUNGER drive is your involvement! All you have to do is inform us about the stray animals in your neighborhood and we’ll come feed them. Check the link in our bio to see more details Thank you @socialoffline @godoolally @tldmumbai @silverbeachcafe @basantiandco @thebhookhabeirdo for supporting our cause🌹 #petcetratotherescue 🐶😍🐱❤️ . . . #petcetratotherescue #petcetra #doctorsatpetcetra #instagram #instragramstories #petcetra #mumbai #strays #straycats #straydogs #savestrays #saveanimals #straysofmumbai #petsitting #vetlife #vetdoctors #petgram #petsittinglife#petsittingservices #picoftheday#photooftheday #instagram#entreprenuers #petparents#animalsofinstagram #petsofinstagram #instapic #startup

‪ひらきの修行中(*´∀`)‬ ‪大宮日進店も元気にオープンしております!‬ ‪ぬくぬくあたたかくお待ちしております✨‬ ‪チョッピー@大宮日進店‬ ‪#ねこかつ #保護猫 #保護猫カフェ #川越 #日進 #里親募集‬ ‪#cafe#cat#catsofinstagram #ねこ#猫#猫好きさんとつながりたい #モフモフ #straycats #rescuedcat #rescuecat #rescuedcats‬

This is so sad and so true. This wouldn't be the case if everyone had a heart. All these people that throw their cats outside and they reproduce and reproduce This is the face of a cat trying to survive in the streets. He is cold, hungry, thirsty and living a miserable life. Please people: SPAY AND NEUTER YOUR PETS and DON’T LET THEM ROAM IN THE STREETS! #repost @teamfridafries • • • PLEASE SHARE, HELP AND SUPPORT! Repost @bronxstraycats with @make_repost ・・・ This is the face of a cat trying to survive in the streets. He is cold, hungry, thirsty and living a miserable life. Please people: SPAY AND NEUTER YOUR PETS and DON’T LET THEM ROAM IN THE STREETS! We will try to rescue/trap him as soon as we can. 💔 . We depend on the donations you guys send us. We can’t afford to feed all these cats without your help. If anyone would like to send us wet/dry food, L-lysine supplement, plates or gloves please click the link on our bio and then click where it says ‘Stray Cats Amazon Wish List’. Thanks in advance! 💕 . #feedingtime #straycat #straycats #feralcat #feralcata #colonycaretaker #coicommunity #communitycats #crazycatlady #tnr #trapneuterreturn #trapneuterrelease #trapneuterreturntosavelives #spayandneuteryourpets #spayandneuter #meow #whiskers #paws #purr #toebeans #hazeleyes #gingercat #ilovegingercats #bronxstraycats #teamfrida

Namanya boty. Anaknya ibu kucing yg tersisa. Dulu pernah aku post sama si belang, tp belang udah meninggal kena panleu. Skrg kucing teras tinggal yg warna putih2 aja (kecuali ibu kucing sama komeng). Boty cantik, betina, warna putih semua tp buntut nya hitam pendek. Hidungnya pink..💓 hari ini Boty ikut steril. Semoga survive dan sehat2 ya nak😘 . . #siboty . . #kucingdomestik #cimongsikucing ##cimongthecats #thecats #straycats #kucinglucu #funnycat #kucingkampung #kucinglokal #adoptdontshop #adopsijanganbeli #kucinglucu #cimmysikucing #catsmeow #catsofinstagram #kucingsteril

買ったー イェ~~ #straycats #briansetzer #eddiecochran #rockabilly

Siha
(@siha_pandita)

2 Hours Ago

My first cat comic series on Buddhism. Not many people know about the acutal buddhist suttas, taught 2500 years ago. Those who have, think its too difficult to understand or read. Therefore i hope to promote the suttas in this way and hope people can learn something useful from it, just like how i find them useful. The series will evolve around Siha, a wise cat who teaches Buddhism to the community stray cats around him. Please follow me if u really like the series. Thank u! As the comic just able to capture the essence, Do read the actual sutta to have a complete understanding of it. #sihathecat #aggannasutta #dighanikaya #dn27 #sihapandita #catcomic #buddhistcat #buddhismquotes #wisdomquotes #sutta #buddhaart #dharma #dharmaart #straycats