Lisana Cha
(@lisanaca)

Photos and Videos posted by lisanaca

Lisana Cha
(@lisanaca)

1 Day 22 Hours Ago

Hampir 10 tahun tinggal di Jakarta, pastinya sudah wira wiri dengan kendaraan pribadi, taksi, bajaj, kopaja, angkot, KRL, Transjakarta, sampai yang online-online itu. Dan sekarang rasanya belum lengkap kalau tidak menyempatkan diri untuk mencoba Moda Raya Terpadu. Selamat berjuang ya, Ratangga! ——— #mrt #mrtstation #mrtstationjakarta #mrtjakarta #modarayaterpadu #mrtratangga #mrtindonesia #jakartapublictransportation #publictransportation #saturdayactivity #massrapidtransit #jakartatransportation #jakarta #indonesia #urbanlife #jakartacity #weekendactivity #weekendvibes

Lisana Cha
(@lisanaca)

4 Days 8 Hours Ago

Green on green. Photo was taken while consuming a detox juice and oh yes of course, I was so hungry all day. I admit that I still ate a banana (and a late dinner because my gastric just can’t handle it). I’m not gonna say much about juice cleanse but somehow I get the benefit. I feel.. lighter. ——— 📸 by my right hand. (Imagine the awkward position..) ——— #healthyfood #healthyjuice #nakedpressjuice #greenjuice #juicecleanse #healthy #veggies #vegetables #greenfood #superfood #detoxjuice #detoxing #challengeaccepted

Lisana Cha
(@lisanaca)

2019-02-12 03:51:41

Cantik dan bermanfaat. Latar belakangnya pun alami dari sananya. Yang gini-gini nih susah ditemui di kota-kota besar dan sekitarnya. . . #herbaltea #turkishtea #flower #flowertea #bloomingtea #teatime #plants #plantsofinstagram #herbal #natural #drinkingtea #teanotcoffee #healthyfood #afternoontea #cupoftea #spillthetea #dadjokes

Lisana Cha
(@lisanaca)

2019-01-13 06:31:22

Dua kantong mata yang berisi beban hidup yang tak seberapa. Hey,..kamu tidak semerana itu kok, sayang. Lebih merana lidahku ketika terlanjur menyeruput ocha yang ternyata masih terlalu panas. Hahaha. ————— | Minolta SRT 101 | 50mm f/1.7 | Agfa Vista 400 | Taken by @satria.pr ————— #35mm #filmphotography #analog #minolta #capturingmoments #minoltasrt101 #agfavista #agfavista400 #hotocha #japanesefood #drinkingtea

Lisana Cha
(@lisanaca)

2019-01-12 19:48:32

The princesses and their night night time. (Yes, yes, it’s them again. I know. What do you expect? Lol). ————————————— Pict : [1] Before go to bed, grooming each other’s coat. [2] Timmy and her customized bed (well..it’s a shoebox) [3] Lumi just claimed the (my) bed. “You, human, can sleep anywhere but here”, she said. ————————————— | Minolta SRT 101 | 50mm f/1.7 | Ilford Delta 400 (+2) | #35mm #35mmfilm #pushedfilm #analog #lumitimmy #minoltasrt101 #ilforddelta400 #ilford #cats #sisters #adorablecats #bwphotography #filmphotography #bw #moments #capturingmoments

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-12-13 02:37:44

My two spoiled princesses. These rainy days make them sooo clingy to each other. Usually my days filled with breaking their fights, “No Lumi!”-shouting, or put Timmy’s food in a different corner so Lumi won’t eat her part. But now, they’re just.. you know, chill. . . #lumitimmy #cats #catslife #catownerlife #rainydays #sweatherweather #petlovers #petlife #sisterlove #persiancat #ilovemycat #butsometimescatsareasshole

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-12-12 20:50:07

Bisa dibilang, setengah dari umurku bergelut dengan yang namanya masalah kulit & krim dokter. Daridulu masalahnya selalu sama: kulit sensitif, berminyak, dan berjerawat. Sampai sekarang pun masih sih. Hahaha.. Cuman, bedanya dengan yang sekarang, aku bisa lebih mengenal kulitku sendiri dan bisa lepas dari krim dokter. Hore! Yang aku sesali, aku baru bisa benar-benar mempelajari kulitku ketika memasuki umur 30. Tapi ya sudahlah, lebih baik terlambat daripada tidak sama sekali ya kaan? Sampai sekarang pun, aku masih baca ini itu, tanya sana sini, gagal dan coba lagi, biar bisa lebih tau dan sepertinya tidak akan pernah berhenti untuk mencari produk yang terbaik (dan tentunya ramah di kantong!) Buat yang masih belajar seperti aku, semangat ya! P.S. : Ngomong-ngomong tentang produk yang di foto, konon katanya Hadalabo Premium ini kurang cocok buat kulit berminyak. Tapi gimana dong.. aku sesuka ituu.. hahaha. P.P.S. : Oh ya, aku belinya lewat jastip mba @presty_dana , monggo dicek kalo ada yang mau jastip jugaa.. hihi. —————— #skincare #skincarejourney #ilovemyskin #hadalabo #skincareroutine #skinproblems #oilyskin #sensitiveskin #acneproblems

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-11-08 10:54:22

Our latest work for Sociolla Digital Ads. Enjoy! :) . Client : @sociolla EP : @satria.pr Director : @a.nelboy Ass. Director: @ellshita03 DOP : @adiclanser16 Cameraman : @yusak_risal Art Director : @lisanaca Gaffer : @afandiazis Colorist : @yuliahaha Audio & Final Mix : @poetraa Talent : @lipupil VO Talent : @kinakenya

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-09-28 21:25:48

Short staycation, full quality time with sister (also being each other’s photographer! lol) xoxo . . #staycation #familytime #sisterlove #sister #qualitytime #weekendwellspent #weekendgetaway #urban #niceweather #morning

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-09-03 07:05:44

Serba serbi Asian Games 2018. We did really feel the energy of that weekend! . . #asiangames2018 #asiangames #asiangamesindonesia #theenergyofasia #indonesia #gelorabungkarno #weekendwellspent #weekend

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-06-19 04:16:24

Tol Cipali KM 75. Arah Jakarta. Contra flow. 19 Juni 2018. Macet, capek dan jenuh memang kalau mudik dengan kendaraan pribadi. Tapi, pemandangan seperti ini rasanya belum tentu bisa dinikmati setiap hari. Jadinya... cekrek! • • • #arusbalik2018 #arusbalikmudik #tolcipali #lebaran #idulfitri #mudik2018 #jalantol #highway #tollroad #cars #sunset #goldenhour #roadtrip #family #roadtrip2018 #instadaily #instaphoto

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-06-17 04:37:14

Apparently, I have a mini Javanese tiger at home. Hey, Aro! • • • #cat #familycat #family #home #malecat #domesticcat #pet #petlover #catlover #catsofinstagram #instacat #instapet #pawfriend #shorthaircat #javanesecat #catrules

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-04-22 23:28:58

We deeply apologize, mother earth. We are celebrating slash ruining your day, everyday. The wheel keep spinning, we keep living, while you keeping us, breathing. #ohtheirony . . #stuckinthemiddle #trafficjam #jakarta #jakartatraffic #jakartamacet #earthday #haribumi #earthday2018 #earthdayeveryday #motherearth #airpollution #urbanlife #lifeontheroad

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-03-22 12:27:31

A series of illustration in collaboration with @mrsonjaya.official for their new single. Go listen their album and check this artwork series on their feeds. Much love & muchas gracias! :) . . #lcartwork #illustration #artwork #drawing #people #female #woman #lady #digitalart #mrsonjaya #mrsonjayanewsingle #awareness #schizophreniaawareness

Lisana Cha
(@lisanaca)

2018-02-22 00:26:28

It was fine afternoon, maybe because I less worried about the bills or whatever. Lol. #throwback . #vacation #throwbackvacation #afternoon #sunset #getaway #wantmore #yogyakarta #jogja #yogyakartatrip #ullensentalu #museum #museumullensentalu #wheniwasskinnier #lol